Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Правила прийому до закладу освіти
Правила прийому учнів до спеціальної школи
Школа-інтернат є загальноосвітнім навчально-виховним і корекційно- відновлювальним закладом освіти, який задовольняє потреби дітей з вадами у розумовому та фізичному розвитку у загальній освіті, соціальній допомозі і реабілітації. Прийому до школи-інтернату підлягають діти з 6-ти(7-ми) річного віку, що мають порушення інтелектуального розвитку легкого ступеня. Зарахування учнів до спеціальної школи-інтернату проводиться до початку навчального року наказом директора на підставі таких документів: * направлення відповідного органу управління освітою; * заяви батьків або осіб, які їх замінюють; * копії свідоцтва про народження дитини; * висновку інклюзивно- ресурсного центру; * особової справи (витягу з особової справи) та документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до першого класу); * індивідуальної програми реабілітації інваліда (для дитини з інвалідністю); * довідок про стан здоров'я дитини: "Медична карта дитини" (ф.N 086/1-о ); витяг з "Історії розвитку дитини" (ф. N 112/о) з даними про результати аналізів (загальний аналіз крові та сечі, мазок із зіва на дифтерію, аналіз калу на дезгрупу, яйця глистів, з шкребок на ентеробіоз); копії "Карти профілактичних щеплень" (ф. N 063/о ); При зарахуванні дітей до школи допускається перевищення вікових норм, встановлених для загальноосвітніх шкіл. І ступінь - початкова школа, що забезпечує початковий рівень загальної освіти (1-4 класи). ІІ ступінь – основна школа, що забезпечує базову загальну середню освіту за спеціальною програмою. Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування знаходяться на повному державному утриманні та користуються пільгами і перевагами відповідно до норм, установлених для цієї категорії дітей, їм виплачуються кишенькові кошти, діти оздоровлюються, в разі працевлаштування випускники отримують відповідні кошти згідно з чинним законодавством.
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||