Понеділок, 20.05.2024, 01:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Рогатинська спеціальна школа-інтернат

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Прозорість та відкритість

                  

 

Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації оголошує конкурс на заміщення посади директора

Рогатинської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату

Івано-Франківської обласної ради

(м. Рогатин,  Івано-Франківська обл.,  вул. Коцюбинського, 3)

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше 3 років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан здоров’я яких не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Умови оплати праці: посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26 вересня 2005 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями,надбавки та доплати відповідно до постанови №373 від 23.03.2011, постанови №78 від 31.01.2001, можливі надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери від 30 серпня 2002 року № 1298, зі змінами та доповненнями.

        Термін подачі заяв: 20 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про конкурс.

Особи, які бажають взяти  участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву на участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • листок з обліку кадрів;
  • резюме (за бажанням);
  • копію паспорта аба документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
  • копію документа (документів) про освіту з додатками;
  • довідку про відсутність судимості;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Конкурсний відбір розпочинається 1 жовтня 2019 року о 9.00 год. у приміщенні обласної державної адміністрації.

Конкурсний відбір здійснюватиметься у три етапи:

- перевірка на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти (ЗУ «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та ін. нормативно-правові акти у сфері загальної середньої освіти) – надання письмових відповідей на питання у білеті (тривалість 1 год.);

- перевірка професійних компетентностей – розв’язання ситуаційних завдань (тривалість 1 год.);

- публічна та відкрита презентація перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.

Прийом документів претендентів здійснюється департаментом освіти, науки та молодіжної політики облдержадміністрації за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21, каб. 560 (Сектор кадрової роботи департаменту освіти, науки та молодіжної політики облдержадміністрації).

Тел. для довідок: 0342-55-20-20.

Звіт

директора Рогатинської спеціальної загальноосвітньої школи - інтернату Яремківа Михайла Володимировича перед громадськістю

за 2018 -2019 н. р.

 

   Рогатинська  спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Івано-Франківської обласної ради  підпорядковується Департаменту освіти,науки та молоді  Івано – Франківської обласної державної адміністрації.

      Юридична адреса:77000, Івано- Франківська  область, м.Рогатин, вул. Коцюбинського, 3.тел./факс 2-30-04, E-mail:shool_roq @ ukr.net         

     Рогатинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат  Івано-Франківської обласної ради є юридичною особою, працює відповідно до Статуту, що відповідає вимогам чинного законодавства і затвердженого рішенням  обласної ради №1789-39/2015 від 9 жовтня 2015 р.

       Рогатинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Івано- Франківськаої обласної ради створена рішенням  Івано- Франківської обласної  ради депутатів трудящих  від 07.08.1970 року № 371 

     У своїй діяльності  заклад освіти керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні», нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, Указом Президента України «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді», Указом Президента України «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року», Наказом Міністерства освіти і науки України «Про схвалення Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року  № 778, Положенням про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженим наказом Міністерства освіти України від 15 вересня 2008 року № 852, власним Статутом, іншими підзаконними актами.

 Школа-інтернат є загальноосвітнім навчально-виховним і корекційно- відновлювальним закладом освіти, який задовольняє потреби дітей з вадами у розумовому та фізичному розвитку у загальній освіті, соціальній допомозі і реабілітації.

     Прийому до школи-інтернату підлягають діти з 6-ти(7-ми) річного віку, що мають порушення  інтелектуального розвитку легкого  ступеня.  

     Зарахування учнів до спеціальної школи-інтернату проводиться  до  початку  навчального  року наказом директора на підставі таких документів:

   *  заяви батьків або осіб, які їх замінюють;

   *  копії свідоцтва про народження дитини;

   *  висновку інклюзивно- ресурсного  центру;

   *  особової справи  (витягу  з особової справи) та документа про наявний  рівень  освіти  (крім   дітей,   які   зараховуються   до першого класу);

   *  індивідуальної програми    реабілітації     інваліда     (для дитини з інвалідністю);

   * довідок  про  стан  здоров'я дитини:  "Медична  карта дитини" (ф.N  086/1-о );  витяг з "Історії розвитку дитини" (ф.  N 112/о) з  даними  про  результати  аналізів (загальний аналіз крові та сечі, мазок із зіва на дифтерію, аналіз калу на дезгрупу,  яйця глистів,  з шкребок на  ентеробіоз);  копії "Карти профілактичних  щеплень"  (ф.  N  063/о );
*  довідки закладу охорони здоров'я про те, що дитина не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями.

   В школі функціонує  8 класів та  8 виховних груп  охоплено  навчанням 80  здобувачів  освіти. З  них: 2 -  із числа дітей позбавлених батьківського піклування та  знаходяться під опікою, 2 дітей напівсиріт, 16 дітей з інвалідністю, 27 дітей одиноких матерів, 48 дітей з багатодітних сімей, 11 дітей із малозабезпечених сімей, 2 учнів перебувають на внутрішньо-шкільному обліку,25 дітей проживають у сім’ях, які перебувають у складних життєвих обставинах.

   Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування знаходяться на повному державному утриманні та користуються пільгами і перевагами відповідно до норм, установлених для цієї категорії дітей, їм виплачуються кишенькові кошти, діти оздоровлюються, в разі працевлаштування випускники отримують відповідні кошти згідно з чинним законодавством.

Термін навчання в Рогатинській  спеціальній  загальноосвітній школі-інтернаті  встановлено 9 років:

  • для І ступеню (початкова школа – 1-4 класи) – 4 роки;
  • для ІІ ступеню (основна школа – 5-9 класи) – 5 років.

         Головним завданням навчального закладу є:

  • забезпечення реалізації права громадян на спеціальну освіту;
  • виховання громадянина України;
  • виконання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій, звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
  • формування і розвиток соціально адаптованої особистості з усвідомленою позицією;
  • виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;
  • створення спеціальних умов для корекційної спрямованості навчання, відновлення здоров’я, подолання порушень психічного і фізичного розвитку коригування вад розвитку і формування мовлення учнів.
  •   формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов з урахуванням індивідуальної програми розвитку шляхом спеціально організованого освітнього процесу в комплексі з корекційно-розвитковою роботою;

     Ділова документація школи ведеться відповідно до стандартів Державної уніфікованої системи ведення документації, наказу МОН України «Про затвердження інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах».

       На  підставі  аналізу  ведення  шкільної  документації, проведених  бесід з педагогами ,медичними  персоналом,працівниками  їдальні ,учнями ,оглядом 

приміщень видно,що в школі  створені належні  умови (побутові,медичні,соціально -  психологічні ) для  перебування,виховання  та  навчання дітей : класні кімнати,кабінет логопеда,сенсорна  кімната, затишні спальні кімнати ,бібліотека,клуб і спортивний  зал,їдальня.

 У школі є дві майстерні  для  професійно -  трудового навчання – столярна  і швейна  . Трудове і професійне навчання здобувачів освіти 4-9 класів організовується з метою інтеграції та соціальної адаптації здобувачів освіти у суспільство, з урахуванням інтересів та психофізичних можливостей вихованців, місцевих умов, можливостей працевлаштування випускників, продовження їх навчання у професійно-технічних училищах та ліцеях. У 9 класі  проводиться  Державна підсумкова атестація із професійно-трудового навчання  (перевірка якості засвоєння теоретичних знань, практичних умінь з швейної і столярної справи – готові вироби за 5 років навчання у столярній, швейній  майстернях).

   Для фізичного  розвитку  дітей  побудовано та облаштовано  спортивний  зал з  гімнасттичним  приладдям ,спортивними  спорудами а  також  спортивно -  гімнастичний та  ігровий  майданчик  на  подвір’ї школи де діти займаються в позаурочний  час.Для  дітей ,які  потребують лікувально – фізичної корекції  діє  кабінет ЛФК( лікувально-  фізична  корекція). Є  внутрішні  вбиральні ,душові  кімнати ,регулярно  подається  гаряча та  холодна  вода.Всі  учні  школи  забезпечені  засобами  гігієни ( мило,зубна паста,зубна щітка та  інше.)

   Харчування  дітей  здійснюється  відповідно Постанови Кабінету Міністрів України  від 22.11.2004 року№ 1592 « Про  затвердження  норм харчування у  навчальних  та  оздоровчих закладах».Їдальня  знаходиться  у  окремому  приміщенні    та відповідає санітарно -  гігієнічним  вимогам.Ідальня  розрахована  на 86 місць. Харчування  проводиться у дві  зміни.Меню  - вимогу затверджує  директор школи,яку  складає  дієт -  сестра. Крім  перспективного   меню  складається  щоденне  меню.У школі  5 –ти разове  харчування. Добова  вартість  харчування на  одну дитину  становить  70  грн. Меню  включає  повний  набір  продуктів  харчування.

    Медичне  обслуговування здійснює лікар -  педіатр та  медична  сестра ,на  яку  покладені  обов’язки  дієт -  сестри. Медичні  працівники  здійснюють профілактинуо -  лікувальну  функцію ,контроль за  регулярним  медичним  оглядом всіх  дітей.Особлива  увага  звернена  на  дітей , позбавлених  батьківського  піклування ( Копиляк Адріана ,Пасічник  Вікторія) та дітей з  інвалідністю( 16 дітей),медичне  обстеження яких  здійснюється районними спеціалістами дві на  рік. При  необхідності  діти  оздоровлюється в  умовах  стаціонару дитячого  відділуЦРЛ, санаторно-  курортне  лікування ( обласний  дитячий  санаторій  « Ясень» ім. Шептицького , смт.Єзупіль  .табір « Жовтень», гірсько -  туристичний  комплекс « Мигово» , табір « Мрія» у Чернівецькій  області.На  кожну  дитину заведено  та ведеться  медична  картка( форма 0 26).

Медпункт забезпечений  в  повному обсязі  медикаментами  а також  медичне  обладнання для  лікування дітей: небулайзери -  3 шт,ростомір,вага,

бактерицидні  лампи-3 шт,тискомір – 2 шт,глюкометр та інший  медичний  інструментарій та  обладнання.

 При  медпункті діє  ізолятор для  тимчасового  утримання хворих  дітей.

Кожного  року  проводиться вакцинація  дітей  проти  грипу та  планова  вакцинація.Діти  оглянуті  стоматологом  та просановані. Діти з інвалідністю мають  індивідуальні  програми  реабілітації  інваліда за  якими проводиться  реабілітація  медичними  працівниками і педагогами  закладу. Добова вартість 

Медикаментів на  1 дититну -  10грн.

   Результати динамічних медичних, психолого-педагогічних спостережень систематично обговорюються на засіданнях  педагогічної ради за участю шкільної психолого-медико-педагогічної комісії з метою уточнення змісту, форм і методів навчання, застосування індивідуального підходу до дитини.

       Робота школи написана в   розділах  річного  плану  роботи школи на 2018-2019 навчальний  рік, книзі  наказів, планах  роботи  заступників директора з  навчальної  та виховної  роботи,вчителів,вихователів, логопеда,соціального педагога,практичного  психолога та  педагога – організатора. Заплановані заходи між  педагогічними  працівниками  чітко  скоординовані і мають  системний характер.Це  дає  їм можливість  детально  ознайомитись з  контингентом учнів,батьків,опікунів,визначити  соціальний  статус дітей,сімей .вивчити  умови  проживання  та  утримання  вихованців, накреслити  спільні  шляхи  розв’язання багатьох  проблем,пов’язанах з  вирішенням  саме  цього  питання.

       Відповідно до річного плану роботи в 2018-2019 н.р. педагоги школи працюють  за методичною проблемою «Формування та розвиток життєвої компетентності особистості учня в умовах впровадження технології життєтворчості»

  В школі  сформована система методичної роботи з педагогічними працівниками, яка об'єднала різні форми роботи:

-педагогічна рада;

          - методична рада;

-масові(традиційні),масові(нетрадиційні).груповіві,індивідуальні форми роботи , індивідуальна науково - методична робота.

У 2018-2019 н.р. організовано ефективну роботу методичних об‘єднань: Метод об’єднання  вчителів  та  вихователів   початкових  класів:

-Метод об’єднання   вчителів  - предметників:

-Метод об’єднання  вихователів   5-9  класів: 

-Метод об’єднання     вчителів  професійно -  трудового навчання:

-Метод об’єднання     вчителів  класних  керівників:

          Завдяки роботі методичних об’єднань удосконалено методики проведення уроків, групових занять, годин класних керіників, зріс рівень методичної підготовки, фахової майстерності педагогів. Діяльність методичних об’єднань   сплановано на основі річного плану роботи навчального закладу.

       Методичні об’єднання  активно запроваджували інформаційно - комп’ютерні технології,мультимедійні засоби навчання, у навчально - виховний процес та управлінську діяльність, які дають можливість їм виправляти, долати недоліки  пізнавальної діяльності, мовленнєві порушення та особистісні якості дітей з вадами інтелекту.

         З метою обміну досвідом роботи та підвищення педагогічної майстерності в кожному методичному об’єднанні протягом року було організовано взаємовідвідування уроків, групових занять та проведення предметних тижнів.

Освітній процес у спеціальній школі має корекційну спрямованість, тому вся робота педагогічних працівників школи спрямована на корекцію недоліків у фізичному, розумовому та мовному розвитку дітей та підготовки їх до життя; на вивчення особливостей психофізичного розвитку кожної дитини, забезпечення правильної організації індивідуальної, корекційно-виховної роботи, сприяння кращій соціальній адаптації здобувачів освіти.

Освітній процес та корекційно-розвиткова робота є складовою режиму дня, додержання якого є обов'язковим для усіх працівників, здобувачів освіти та їхніх батьків або осіб, які їх замінюють.

Загальна мета освіти  відображається в державних документах а конкретизується і реалізовується в програмах з окремих навчальних предметів, підручниках, навчальних посібниках для педагогів, дидактичних матеріалах для здобувачів освіти. Крім загальної мети, цілі навчання з кожного предмета,  кожного заняття педагог визначає конкретні завдання. При плануванні навчального заняття (уроку) реалізуються три основні групи взаємопов’язаних завдань:

  • навчальні – оволодіння знаннями, уміннями, навичками;
  • корекційно-розвивальні – розвиток емоційно-вольової, діяльнісно-поведінкової  сфери особистості;

виховні – формування національно-патріотичної, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.

На виконання статті 64 Закону України «Про освіту», з метою впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392, освітній  процес у школі-інтернаті здійснюється відповідно до освітньої програми, розробленої закладом освіти на основі типових освітніх програм спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затверджених Міністерством освіти і науки України.

         Школа працює за навчальними програмами, підручниками і посібниками, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, рекомендовані інститутом спеціальної педагогіки НАПН України. У випадках, коли здобувачі освіти мають ускладнені вади психофізичного розвитку, дисграфію, дислексію, акалькулію і не можуть засвоїти програму з окремих предметів, педагогічна рада школи за поданням шкільної психолого-медико-педагогічної комісії приймає рішення про переведення таких дітей на навчання за індивідуальними навчальними програмами.

      Вивчення навчальних предметів забезпечує всебічний розвиток та соціально необхідний для кожного школяра рівень знань, умінь і навичок. Водночас у школі в процесі навчання і виховання розв’язуються соціальні завдання: максимальне подолання дефектів розумового і фізичного розвитку, їх компенсація і корекція. Тому освітня програма школи-інтернату включає, окрім інваріантної та варіативної складових, ще й корекційно - розвиткову частину.

Навчальний план для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами обов’язково включає години корекційно-розвиткових занять, зміст яких зумовлений особливостями психофізичного розвитку здобувачів освіти і реалізується через курси для дітей з інтелектуальними порушеннями: «Соціально-побутове орієнтування», «Розвиток мовлення», «Лікувальна фізкультура», «Ритміка».

Основними завданнями корекційно-розвиткових занять є:

  1. Формування    особистісних якостей дитини, розвиток і корекція всіх психофічних процесів, сприяння психологічної адаптації та соціальної реабілітації дітей.
  2. Розвиток та подолання порушень усного та писемного мовлення.
  3.  Корекція та розвиток рухових порушень та недоліків фізичного розвитку, формування вмінь диференціювати рухи відповідно до ступеня мускульних навантажень, темпу рухів, підпорядкування рухів музиці.

Корекційно-розвиткові заняття проводять педагоги спеціального закладу загальної середньої освіти: вчитель-дефектолог, вчитель-логопед, вчитель фізичної культури, вчитель музичного мистецтва.

Згідно наказу Міністерства освіти і науки України № 128 від 20 лютого 2002 року заняття з лікувальної фізкультури проводяться  групами . Для занять з ЛФК укомплектовано групи по класах відповідно до висновків спеціалістами ЦРЛ та лікаря  школи .

 Наповнюваність груп 4-6 чоловік на основі однорідності дефектів за медичними показниками здобувачів освіти. Заняття з лікувальної фізкультури проводяться вчителем-дефектологом та  вчителем  фізичної  культури. Заняття з соціально-побутового орієнтування та ритміки проводяться в першу половину дня без поділу на групи.

Корекційні  заняття з розвитку мовлення проводяться групами та регламентуються окремим розкладом. Групи комплектуються з урахуванням однорідності мовленнєвих порушень (2-4 здобувача освіти).

 

 

 

   Режим роботи школи-інтернату установлюється закладом освіти з урахуванням особливостей організації освітнього процесу відповідно до контингенту вихованців та погоджується з управлінням Держпродспоживслужби у Рогатинському  районі.

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz